رامینا در عالم تنهایی....

رامینا در عالم تنهایی....

رامینا
رامینا

گاهی اوقات ادم یه چیزایی رو میبینه و میشنوه و تجربه میکنه که نمیدونه باید به کی بگه و چیکارشون کنه!!اخه پیدا کردن کسی که بخاد به حرف ها و چرت و پرتات گوش کنه خیلییییییی سخته!من متولد اذر ماه سال 1376 هستم و یه دختر شاد وشنگول و احساساتی و لجباز و مغرور و شوخ و دیونه هستم و روابط اجتماعیم خیلییی خوبه!من این وبلاگ ساختم تا بتونم حرف هایی رو که تو دلم هست و نمیتونم به کسی بگم اینجا بنویسم!بلکه یکییییییییییی پیدا شد این چرت و پرتا رو بخونه!


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رامینا در عالم تنهایی.... و آدرس ramina20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

اسمان ابی....

welcome

من وخودم دوتایی....

طرفداران ادام لمبرت

ملیسا و عشقش ادام لمبرت!

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

ع.ج

یه خاهش...............

امتحان میان ترم............

یه اپ کوچولو از ادامی..............

تابستون.............

زبانم شد درس اخه؟؟؟

ضد حاااااااااااااااااال!!!!!

آرشيو مطالب

تير 1390

نويسندگان

رامینا

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 21641
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

ضد حاااااااااااااااااال!!!!!

اصلا دلم نمیخاست اولین پستم رو با غرغر شروع کنم!ولی امروز رسما همه چی رو اعصاب بود.این معلما... توی تابستون هم دس از سر کچل ما برنمیدارن.امروز خیر سرم با مامیم بعد از صد سال رفتم کارنامه گرفتم!معدلم شده بود 19.94 خدایی خجالت داره دوم راهنمایی با این معدل!ولی خداییش رو هم رفته تو امتحانا هوچی ندرسیدم. حالا معدل بیخیال.انضباط بچسب!15 شدم!! حالا بگو برا چی؟یه معلم پرورشی (داریم قد خرم حالیش نیس بیشعور)یه ما قبل از سال اومد گف عزیزای من(مثلا ما عزیزاشیم خیر سرمون)نظراتتون رو درباره ی معلما بنویسید.هر چی خاستین بنویسین من اینا رو به هیچ کس نشون نمیدم(اروا اون شکم گندش!)اقا ما هم اومدیم عین این احمقا هر چی از دهنمون درمیومد و نمیومد نوشتیم.این ... رفته بود عین این بچه ر.ی.ق.و های(ببخشید!) خبرچین همه چی رو گذاشته بود کف ذست مدیرمون اونم گذاشته بود کف دست مامیم.(مدیرمون دماغ داره در حد خرطوم فیل!بلانسبت فیل!).ولی خداییش چه مامان پایه ای دارم.قربونش برم.بعد از مدرسه رفتیم طلاهام عوض کردم.مد روزشون کردم.از طلا بدم میاد ولی وقتی میخرم خیلی میذوقم (عین این دیونه ها)بعدشم رفتم واسه عروسی دخترعموم با مامی لباس  خریدم.عروسیشم انداخته دو روز قبل امتحان فاینال.خیر سرش میخاذ عروسی کنه.اخه این چه وقت عروسی کردنه!اخیییییییییی! امروز به کیان(اسم دوستم کیانا بش میگم کیان )قول داده بودم میرم باش دوچرخه بازی ولی نرفتم.انقد باحاله میریم ول میگردیم مردم مسخره میکنیمتریپ مردم ازاری میزنیم عین این خل و چلا!تو گرما میشینیم فک میزنیم هرهر کرکر راه میندازیم. اونم کجا وسط پارک.نیس مردم اینجا خیلییییییییییییییییییییییییییی باجنبه و دختردیدن؟البته دختر که دیدن دختر خشگل ندیدن!تریپ خودشفتگی بزنیم یه کم!وای ای کاش خونه ی شری(شراره)هم این جا نزدیک ما بود.یه بچه پایه ای هستش این! خودم و خودش با هم بریم بیرون دهن همه رو س.ر.و.ی.س (ببخشید!)میکنیم.بس که همه رو مسخره میکنیم و سوتی میگیریم از همه چی!زیاد حرف زدم.ببخشید میدونم همش چرت و پرت بود!                                                     bye bye everybody!



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت19:38---21 آبان 1391
رامینا اینو بخون رد نشو
من احسانم
میخام بگم نمیتونم فراموشت کنم ولی شد نمیدونم چرا شد......


هانا
ساعت11:50---23 تير 1390
گلی یه توضیح کوچولو مثلا از چه طریق ساختی
پاسخ:برو تو یاهو بزنwww.loxblog.comاولین ادرسی رو که میده وارد شو و بعد گزینه ی ساخت وبلاگ رو بزن و مشخصاتی رو که خاسته وارد کن و بعد خودش راهنماییت میکنه................ok?


mitra
ساعت22:41---22 تير 1390
salam ramina:

vebe ghashangi dari kheily ham bahaliپاسخ:مرسیییییییییییییییی گلم بازم بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...................


هانا
ساعت22:35---22 تير 1390
عزیزم ایمیلت نرسیدهپاسخ:سلام یه بار دیگه میفرستم نیومد همین جا مینویسم برات.............................بازم بیا.....................

هانا
ساعت18:48---22 تير 1390
اره خوب میخوام بدونم چیکارکردی فقط بگو چیکارکنم
پاسخ:طریقه ی ساختش ایمیل کردم برات عزیزم.


هانا
ساعت12:44---22 تير 1390
رامینا جون میخوام یه وب بسازم یکم راهنماییم میکنی
پاسخ:باشه ولی از چه نظر؟یعنی بگم چه جوری بسازیش؟


هانا
ساعت12:20---22 تير 1390
رامینا بالاخره وبتو پیدا کردم چقدر دنبالت گشتم عزیزم باهات موافقم منم معلم ریاضی مون رو میبینم یادسایمون کاول میافتم خوشم اومد وب باحالی داری دمت داغ

عماد جم
ساعت15:44---20 تير 1390
سلام خوبی عزیزم

خداییش معلما این طوری که گفتی نیستن شاید بعضی هاشون ادعا شون باشه هی پوز بدن ولی خداییش زحمت کشن.

اگه جای من بودی که معلم فیزیکت درست وقتی خواست امتحان ترن اول رو بگیره تو خیابون تصادف می کنه وتا آخر سال دیگه ندیدیمش و با یه معلمی که دست چپو راست خودشو بلد نبود باهاش تا آخر سال طی کردیم چی میگفتیپاسخ..وا!!اخه برا چی باید دروغ بگم عزیزم؟میدونم همه معلما این جور نیستن.اخه بروبچه های کلاس ما با تمام وجود این معلم بیمصرف رو دوس داشتن ولی اون به هممون خیانت کرد.بدم میاد ازش!جدی گفتی معلمتون تازه مشکی گرفته؟من که شاخام زد بیرون.بازم بیا گلم.


نازیلا
ساعت13:22---20 تير 1390
سلام عزیزم وبت دیدم.خشمل.وای بچه ها این رامینا یه دختر باحالیه!رامیناجونم امرو یه سر بیا خونمون.
پاسخ:باشه عزیزم.مرسییییییی که اومدی.دفعه دیگه خاستی دعوتم کنی اس بده بم دیونه!


mrs.lambert
ساعت23:20---19 تير 1390
سلام سلام خانومی چطوری؟میبینم وبی ترتیب دادی افرین برای شروع عالی بود عزیزم انشالله همیشه موفق باشی.مرسی عزیزم منم لینکیدمت راستی بازم بیا من شدم یکی از بزرگترین طرفدارا وبت بدون ملیسا هیچوقت دوستاش رو فراموش نمیکنه من همیشه هستم کمک خواستی دریغ نکن.عزیزم میشه لینک پیوندم رو تغییر بدی؟میشه بذاری ملیسا و عشقش ادام لمبرت؟مرسی عزیز دلم منتظرتم حتما بیا قربونتپاسخ:باشه عزیزم مرسییییییییییی.تغیرش میدم.خیلیییییییییی خوشحال شدم چون اولین نفری بودی نظر دادی.

هاله
ساعت22:17---19 تير 1390
از همین الان معلومه وب جالبی داری...به منم سر بزن...
پاسخ:باشه عزیزم سر میزنم.مرسی اومدی بازم بیا.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





19 / 4 / 1390برچسب:,

|